Veelgestelde vragen

Verzendig

Al onze verzendingen in Nederland boven de € 50,- zijn gratis. Bij een bestelbedrag onder de € 50,- betaal je € 3,95.

Afhalen in een van onze winkels is gratis.

Voor het verzenden van een bestelling naar het buitenland betaal je € 10,-

Betaalmogelijkheden

Als je kiest voor “Betalen met iDEAL”,  dan betaal je via jouw eigen internetbankieromgeving. Dit is vertrouwd, veilig en gemakkelijk. Je kunt direct gebruik maken van iDEAL en je hoeft je daar niet voor aan te melden. Daarnaast doorloop je dezelfde stappen als je bij internetbankieren gewend bent, met dezelfde beveiligingseisen van jouw bank. Met iDEAL wordt het bedrag direct van de bankrekening afgeschreven. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.

iDeal

De bestelling kan betaald worden met de Nederlandse creditcards van VISA en MasterCard. Betalen met creditcard kan op een eenvoudige en veilige manier. Het bedrag wordt op een vaste datum van je bankrekening afgeschreven. Je ontvangt een e-mail met de bevestiging van de bestelling.

VisaMastercard

Bestelling

Bestel je voor 15.00 uur, dan heb je het artikel de volgende werkdag in huis.

Komt u uw pakket liever afhalen, dan kunt u daarvoor terecht bij één van de Unique Mode filialen.

Wij nemen contact met u op middels email of Whatsapp zodra uw pakket gereed is. Dit kan tot 24 uur duren. Neemt altijd de orderbevestiging mee, zonder kunnen en mogen wij geen pakket meegeven.

Ja dat kan! Je kunt bij het bestelproces zelf een afleveradres kiezen, ook al deze afwijkt van het factuuradres. Met een eigen online account kun je altijd meerdere afleveradressen opgeven.

Na het afronden van de betaling wordt je doorverwezen naar een bevestigingspagina. Hier staat dat de betaling succesvol is afgerond. Ook ontvang je van ons een e-mail met de orderbevestiging. Deze orderbevestiging is tevens je digitale kassabon.

Als je bestelling nog niet is verstuurd, is het mogelijk om deze te wijzigen of annuleren. Neem hiervoor altijd contact met ons op via info@uniquemode.nl

Zodra jouw bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een mailtje met de Track & Trace code van jouw bestelling. Met deze code kun jij jouw pakket volgen.

Prijs

Alle prijzen op onze website zijn inclusief BTW.

De prijzen in onze webshop zijn gelijk aan de prijzen in onze fysieke winkels. Echter kan het voorkomen dat bepaalde acties alleen online of juist in de winkel gelden. Hierdoor is het mogelijk dat prijzen soms afwijken. Ook is het mogelijk dat bepaalde producten uitsluitend online of in de winkel te verkrijgen zijn.

Bij het betaalproces zit een optie voor het invullen van uw persoonlijke kortingscode. Vul deze code in en klik op ‘Bevestig korting’. Je ziet dat het kortingsbedrag wordt verrekend in je winkelmand.

Retourneren of ruilen

Wil je het artikel ruilen voor iets anders, een andere maat of kleur, geen probleem. Dit kan binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. Doe dit als volgt:

  1. Retourneer uw artikel door het terug te sturen (deze kosten worden niet vergoed). Uw retour wordt binnen 3 dagen na ontvangst verwerkt en terugbetaalt.

  2. Plaats een nieuwe bestelling van het juiste artikel

Natuurlijk komt het wel eens voor dat een artikel toch niet helemaal voldoet aan de verwachtingen. In dat geval kan u er voor kiezen om uw bestelling binnen 14 dagen te retourneren. Dit kan u op 2 manieren doen:

  1. Retourneren in de winkel: Breng uw bestelling verpakt in een verzendzak of verzenddoos naar het dichtstbijzijnde Unique Mode filiaal. Bij aankomst van uw retourzending op onze logistiek ontvangt u een retourbevestiging. We streven ernaar uw aankoopbedrag binnen 3 dagen na ontvangst terug te storten.

  2. Retourneren in de website: Retourneren en terugbetalen

Zodra wij de retourzending hebben verwerkt ontvang je een retourbevestiging via de e-mail.

Wij streven er naar om het geld binnen 14 dagen terug te storten. De kosten van het terugsturen van een geplaatste bestelling, zijn voor rekening van de klant.

Vul het retourformulier in dat bij je zending zit of download deze op van de site en stuur het samen met je retour(en) op naar:
Unique Mode Webshop
Grotestraat 2
7461 KG Rijssen

Geretourneerde artikelen worden alleen geaccepteerd wanneer ze onbeschadigd, ongebruikt en met aangehecht prijskaartje zijn. Het passen van kleding wordt niet gezien als gebruik.

Account

Heb je nog geen persoonlijke account bij ons? Je kunt er eenvoudig één aanmaken. We hebben alleen wat persoonlijke gegeven van je nodig zoals adresgegevens, e-mailadres en een zelfgekozen wachtwoord. Je kunt ten alle tijden je account inzien door rechtsboven op het ‘Account’ logo (naast winkelmand) te klikken. Bij het afronden van een order wordt je altijd gevraagd of je al klant bent of dat jij jezelf wilt registeren als klant. 

Met een eigen account geniet je van vele voordelen. Je kunt je eigen wachtwoord kiezen, verschillende afleveradressen invoeren en altijd je bestelhistorie en actuele bestelstatus bekijken. Bij een volgende bestelling kun je met je eigen account sneller door het bestelproces heen. Als je zonder account besteld, dan voorzie je ons alleen van informatie die wij nodig hebben om je bestelling te verzenden. 

Klacht

Wij willen dat al onze klanten tevreden zijn. Ben je ontevreden over het geleverde product, neem dan direct contact met ons op via info@uniquemode.nl.

Main Menu