Garantie en klachten

Garantie en klachten

Helaas kan het voorkomen dat een artikel eerder stuk gaat dan u mag verwachten. Wij proberen in dat geval altijd een passende oplossing te vinden. Bent u in de gelegenheid om één van onze winkels te bezoeken? Neem dan het desbetreffende artikel gewassen mee naar onze winkel en zorg dat u in het bezit bent van het aankoopbewijs. Zo kunnen wij u zo snel mogelijk helpen.

Lukt het niet om naar één van onze winkels te komen? Of heeft u een artikel online gekocht? Lees in dat geval de voorwaarden hieronder.

Garantie

Wij geven om onze artikelen en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. 

Wettelijk bent u verplicht om binnen twee maanden na het constateren van het gebrek hierover melding bij ons te maken. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@uniquemode.nl. Valt de reparatie binnen de garantie? Dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging van het artikel.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@uniquemode.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Main Menu